Pimpla imorgon.

Hejsan hoppsan!
Nu så har jag precis kommit hem till pojken i skövde (:
Imorgon har vi planer på att pimpla med en vän till han.
Jag hoppas på att det kommer bli kul eftersom jag aldrig har gjort de.
Vi ska åka till Eggby, det ligger strax utanför axvall.
Vi kommer att åka tidigt som faan imorgon, men de e bara att hänga med.

Idag så har jag och pojken besökt min mormor och druckit kaffe och ätit hennes hemlagade kakor.
Finns det något bättre än de elr? Ne jag skulle inte tro de!
Sen så åkte vi vidare till skara för att komma till skövde.
I skara så gick vi in på jula för att köpa någon slev elr vad de heter, man ska ha en sån för att ta upp isen när man har borrat. Om jag nu har fattat de rätt.
Sen så bar vi av oss till skövde, så nu sitter jag här och snart ska vi äta kyckling (: mums!

Här är två bilder på min pannacotta som jag gjorde igår:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0