Trött som faen idag!!

Hej nu är jag tillbaka hemma.
Jag har vart en tripp till media market och biltema med älskling och hans lille bror.
Det har varit trevligt förutom att man ser förjävlig ut och är skit trött, hehe.
Men nu känns det skönt eftersom jag är hemma nu (:
Jag ville till media market eftersom vi var där i närheten.
Jag kollade på mini laptop eftersom min dator håller på att ge sig när som helst!
Jag hittade ett par snygga men jag vet inte än.
Jag får vänta med att skaffa mig en eftersom de känns onödigt.
Sen så ska jag kanske hem till en av älsklings grannar och kolla på en iphone, men vi får se hur de blir.
Men nu ska jag sitta och lata mig.
Puss,
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0