Tv tajm (:

Hej allihopa (:
Idag efter skolan så träffade jag mamma, pappa och mormor (:
Vi var iväg och åt och sedan åkte vi hem till mormor och umgicks, alltid lika mysigt!
Efter de så åkte vi iväg för att kolla på min bal klänning (:
NU ÄR DEN BESTÄLLD, yeeeey!
Vad bra detta kommer att bli bra!
Sen så åkte vi och hämtade min bil, äntligen säger jag!
Jag har faktiskt saknat den även fast jag trivdes med audin.
Men nu är min pärla fin igen.
Just nu sitter jag i soffan och kollar på halv åtta hos mig.
Jag skulle egentligen göra min religion läxa som jag har tills på fredag.
Jag tänkte att jag skulle vara lite redig för en gångs skull.
Men religion lockar mig inte ett dugg.
Men nu ska jag kolla vidare.
Puss,
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0