Fredag - lördag

Har inte kunnat uppdatera eftersom jag inte har varit hemma.
I fredags så var min mormor här en sväng och vi fikade lite. På kvällen åkte jag och älskling till Skövde för att träffa vänner. Vi skulle ha en mysig hemmakväll med gott att dricka. Det var hur trevligt som helst. Sov även där också, på lördag morgon käkade vi frukost som var hur bra som helst! 
Men framemot kl 12 så var vi tvungna att åka för att älskling skulle rösta. Det var ju första gången för han så jag fick stå och hjälpa han :P hihi.
Men sen så åkte vi till Sara och fikade och pratade skit som vanligt. När vi hade varit där en stund så skulle vi hämta ett akvarium som hon skulle slänga och de säger man inte nej till :)
Nu har vi ett stort som är 300l och en till nu som är 150l trodde vi. Det blir perfekt med den lilla sen till yngelakvarium eller något sånt liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0