Hej igen allihopa!

Jag vill faktiskt blogga igen!
Jag tänkte att jag skulle sluta helt men kom på hur roligt de va att blogga.
Men nu ska jag köra hårt på de igen (:
Ni får säga till mig när jag bloggar för lite ;)
Men jag ska i alla fall försöka att lägga upp ett inlägg om dagen minst!
Det är mitt mål i alla fall.

Min dag idag:
  1. Vaknade av väckarklockan kl 6 på morgonen :O Skulle köra älskling till jobbet/praktiken.
  2. Sen har jag suttit och degat för de mesta eftersom jag är hemma och är sjuk, puuuh!
  3. Bakade lite på eftermiddagen, torkad äppelgodis, äppelmos & en äpple paj. (Jag vet att det allt är med äpplen men jag hade så mycket hemma så nu har jag gjort mig av med dom ^^
  4. Sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer för jag var helt slut efter att jag hade bakat.
Men nu sitter jag här i alla fall. Ska snart börja städa lite för imorgon får vi besök, iiiih (:
Här kommer en liten bild med, ( jag tycker att det är roligare att läsa andras bloggar med bilder i så jag tänkte att jag skulle försöka lägga upp lite bilder jag med)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0