Mys + tv = bäst!

God kväll.
Nu är vi själva hemma (: så nu ska vi ta de lugnt.
Vi var aldrig hundvakt idag för att hon inte hörde av sig.
Så två vänner och en av deras barn var här idag. Vi fikade och hade de trevligt.
Sen så har jag även färgat håret på en och det var ett tag sen jag gjorde de men de blev lyckat (:
Mer än förväntat, men jag har väl talangen ;) hihi.
Jag & älskling har även varit uppe på ica och handlat lite, så mysigt att gå ihop och göra de tycker jag!
Men nu så ska vi väl ligga i soffan och mysa och jag ska även kolla på ett program som jag har installerat på datorn. Jag gillar nya program på datorn som man kan sitta och kolla vad det är för något och om man kan ha nytta av de.

Men vi hörs imorgon för nu blir det de sista inlägget för idag.
Nu så har jag även uppdaterat tre gånger idag, bra gjort av mig.
Ska väl försöka att bli bättre om de går, det återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0