Yes, jag fick den

Hej å hå!
Nu är jag hemma. Har varit i Skövde med Sara och sen varit hemma hos henne och umgåtts.
Men nu är jag hemma igen och jag vet att jag verkligen trivs hemma. Jag sa alltid när jag varit liten när jag sov över hos någon att jag aldrig ville åka hem. Så jag sa alltid "hemma bra men borta bäst". Men de kan jag inte hålla med om längre. Men visst det är skit kul att vara hemma hos någon och umgås men de är alltid lika skönt att komma hem och slappna av.
Men i alla fall, jag är helt överlycklig nu! Jag har köpt en bok på tradera. Den skulle kosta ca 400:- i butik men nu fick jag den för 170:- + frakt 50:- . Fatta att jag är överlycklig. Jag har aldrig varit mycket för tradera men jag skaffade ett konto där idag bara för bokens skull. Men jag hoppas att jag kan hålla mina fingrar i styr nu så jag inte beställer en massa andra grejer nu. Jag behöver verkligen ett lycka till ;)
Men nu ska jag gå ner och ta mig en bit snickers och laga lite mat för jag är skit hungrig! Jag har inte ätit sen i eftermiddags. Får väl se om jag hittar mig något gott.
Men ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0